

خواهش میکنم نظر بزارید
امروز حالم بد بود و البته10روز پیش رفته بودیم درمانگاه و دکتر امینی دارو داده بود اما.....
با عموم رفتیم درمانگاه دکتر ساکی بود خود عمومم حالش بد بود و دکتر بعد از معاینه گفت زهرا خانوم آنفولانزا گرفته و زده به گوش و گلوش شما هم(عموم)همین ویروس رو گرفتین فقط گوارشتون تحریک شده و نسخه پیچید و یه گواهیم داد که فرداغ نرم مدرسه
رفعتیم داروها رو گرفتیم این دکتر رو میشناسیم سرم میده فقط.منم میونم با سرم نسبت به آمپول بهتره
و البته دکتر گفت باید فردا و پس فردا بیام پینیسیلین بزنم اونم عضلانی


و ما سرممون رو زدیم و الان هم نیم ساعته اومدم خونه و در خدمت شمام

در ضمن رمان جدید قسمت اولش رو میزارم در پست بعدی
فعلا
ما را در سایت دختر کاراته کار دنبال میکنید
برچسب: واکسن آنفولانزای فصلی, نویسنده: بازدید: 25