آنفولانزای فصلی و....

خرید بک لینک
چرا کسی نظر نمیزاره

خواهش میکنم نظر بزارید

امروز حالم بد بود و البته10روز پیش رفته بودیم درمانگاه و دکتر امینی دارو داده بود اما.....

با عموم رفتیم درمانگاه دکتر ساکی بود خود عمومم حالش بد بود و دکتر بعد از معاینه گفت زهرا خانوم آنفولانزا گرفته و زده به گوش و گلوش شما هم(عموم)همین ویروس رو گرفتین فقط گوارشتون تحریک شده و نسخه پیچید و یه گواهیم داد که فرداغ نرم مدرسه

رفعتیم داروها رو گرفتیم این دکتر رو میشناسیم سرم میده فقط.منم میونم با سرم نسبت به آمپول بهتره

و البته دکتر گفت باید فردا و پس فردا بیام پینیسیلین بزنم اونم عضلانی

و ما سرممون رو زدیم و الان هم نیم ساعته اومدم خونه و در خدمت شمام

در ضمن رمان جدید قسمت اولش رو میزارم در پست بعدی

فعلا

دختر کاراته کار...

ما را در سایت دختر کاراته کار دنبال می‌کنید

برچسب: واکسن آنفولانزای فصلی, نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 13:50

صفحه بندی