سوتی های نوحه خوانی

خرید بک لینک
جمعه تو خونه نشستهخ بودیم داشتیم غذا میخوردیم ساعت نه و نیم شب بود و ما هم منتظر مختارنامه که یه دسته که همیشه از خیابون دوم اهین ویلا میاد شروع کردن به نوحه خوندن حالا نوحه آهنگ بیقرار شهرام ناظری بودیعنی یارو هیچ تغییری تو متن آهنگم نداده بوداین گذشت فرداش داشتیم صدا و سیما میدیدیم داشت نوحه پخش میکرد نوحه اول آهنگ خدایا من همون در به در شهر جنونم از حمیرا بود الیبته متن آهنگ رو عوض کرده بودن و آهنگ بعدی هم هوای گریه همایون شجریان که اونم تغییر متن داده شده بودو من این شکلیشدم.راستی رمان جدید قشنگه؟؟قسمت بعدی رو دارم روش کار میکنم و تا دقایقی دیگر گذاشته میشه.راستی شما مختارنامه رو میبینید؟؟ما خیلی دوست داریم من هر سال میبینمش.

فعلا

دختر کاراته کار...

ما را در سایت دختر کاراته کار دنبال می‌کنید

برچسب: نوحه های صوتی, نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 1:04

صفحه بندی