سینماااااااا

خرید بک لینک
چند روز پیش بابام گفت=یه روز پدر و دحتری بریم سینما.بعد به نتیجه رسیدیم بین عصر جدید تهران و ساویز کرج ساویز رو انتخاب کردیم.بعد رفتم تو گوگل سرچ کردم و بعد از کلی سرچ اون سایتی که دو بار ازش بلیط سینما خریدیم(سینما تیکت)رو پیدا کردم و برنامه هاش رو دیدم

1-خشکسالی و دروغ=در مورد سرچ کردم ولی خوشم نیومد

2-سایه=با این که رضا کیانیان توش بازی کرده ولی داستانش رو که خوندم فهمیدم عین فیلم هندیاس

3-فروشنده=خب وقتی موردای بعدی محدودیت سنی دار بود و فقط ناردون و فروشنده مونده بود به عمم گفتم و اون گفت خب برید فروشنده اصغر فرهادی رو ببینید

خب ما قراره سه شنبه بریم سینما و یه بلیط برا ساعت هفت هفت و نیم عصر بگیریم چون من بعد از ظهریم و فردا قراره از طریق همون سایتی که گفتم بگیرم.قابل احتمال چون دوبار عمم و عموم بلیط گرفتن و رفتیم من سالوادرو نیستم و بارکد رو دیدیم.و حالا سومین سینمای غیر مدرسه ایم.خاطره اش رو مینویسم.

خب تو پست بعدی قسمت اول رمان جدید رو میزارم.در ضمن این رمان ها از کسی نیست و ساخته تخیل خودمه

دختر کاراته کار...

ما را در سایت دختر کاراته کار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت: 2:09

صفحه بندی