

روز به روز به ماه مهرنزدیک تر میشیم
من جزو اون دانش اموزام که تو کلاسم در حال تفریحم

درسم خیلی خوبه ولی از مدرسه خوشم نمیاد

عاشق علوم(اونجاهاش که درمورد بدن انسانه)و نقاشی و ورزش و جغرافی و در مورد ریاضی فقط فرمولیاش رو دوست دارم

از الگو و مسیله های ریاضی متنفرم.
تولدم12تیر عموم برام کل لوازم تحریرم رو داد(به جز دفتر)

امروز بعد از ظهر با عمم میریم دفتر بخریم
خب از مدرسه بگم



حالت من اول مهر


(چون عملا هیچ درسی نداریم
)
ابان

امتحانات ترم اول


فروردین و تعطیلات نوروزی



اخرین روز مدرسه




ولی در کل خیلی درسخونم

پ.ن دارم میرم ششم
فعلا
ما را در سایت دختر کاراته کار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37