

همه از خودمه و اکثرش واقعی
خب داستان دنباله دار اول که تخیلی هست و خودم ساختم

توهم
قسمت اول
شب از نیمه گذشته بود...
سوز وحشتناکی داخل اتاق می اومد....
پنجره بسته بود..
نور سفیدی توجه ام رو جلب کرد...
اوف احتمالا بازم دخترای خوابگاه بغلین....
رفتم به سمت نور...
کسی نبود.بات صدای رز به خودم اومدم.....
رز دنیس چته؟؟باز توهم زدی؟؟
هیچکس باور نمیکرد..
هیچکس ولی شب ها این اتفاق می افتاد...
برای دلداری دادن به خودم میگم دخترای خوابگاه بغلین...
هیچکس باور نمیکنه ولی من یه.....
قسمت بعدی فردا
دختر کاراته کار...ما را در سایت دختر کاراته کار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12